Ajudes per a estudiants d'Eivissa 2024-2025: sol·licituds del 25 d'abril al 23 de maig de 2025 a través de la Seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa o presencialment amb cita prèvia.
Per sol·licitar telemàticament les ajudes a estudiants de l’illa d’Eivissa per a l’any 2024-2025 heu de dirigir-vos a la Seu electrònica del Consell Insular d’Eivissa (https://seu.conselldeivissa.es), apartat Tots els tràmits, i seleccionar Educació del menú desplegable Àmbit.
Per presentar les sol·licituds de manera presencial al Registre General d’Entrada al Consell Insular d’Eivissa (avinguda d’Espanya, 49), es recomana demanar cita prèvia al telèfon 971195906 o a través de la pàgina web https://citaprevia.conselldeivissa.es/.
Si la documentació es presenta a través de Correus, s’ha de fer mitjançant “correu administratiu” o a través del servei de Registre Virtual Electrònica de Correus (ORVE).
Per consultar qualsevol tràmit posterior obert en aquest procediment administratiu (llista d’esmena de deficiències, resolució de desistiment, proposta de resolució provisional, resolució definitiva de concessió i denegació de les ajudes, i resolució de pagament), heu de dirigir-vos al Tauler d’anuncis i edictes electrònics de la Seu electrònica del Consell Insular d’Eivissa (https://seu.conselldeivissa.es).
Tant per buscar la informació com per presentar la sol·licitud, és MOLT IMPORTANT que accediu directament al tràmit habilitat a aquest efecte a la Seu Electrònica del Consell Insular d’Eivissa, no a la pàgina web que obteniu si feis una recerca en un cercador d’Internet, ja que, tot i que ho sembla, no és una pàgina web oficial del Consell Insular.
Publicació de les bases: BOIB núm. 51, de 24-04-2025
Publicació de l’extracte: BOIB núm. 51, de 24-04-2025
Termini per sol·licitar les ajudes: del 25 d’abril al 23 de maig de 2025, inclosos