Entre avui a les 18 hores i divendres a la mateixa hora els edificis de la institució hauran de baixar les banderes a mitja asta en senyal de respecte
El Consell d’Eivissa ha decretat tres dies de dol oficial, entre avui a les 18 hores i divendres també a les 18 per la mort de qui fou president del Consell Insular d’Eivissa i Formentera Pere Palau Torres, entre els anys 2003 i 2007.
Es decreta que tots els edificis del Consell Insular d’Eivissa han de baixar les banderes a mitja asta en senyal de respecte per la pèrdua de l’empresari i polític.
Tal com preveu el Reglament Orgànic de la institució, es posa a l’abast de la família el Saló de Plens de la seu del Consell per a la celebració de la capella ardent, si així ho consideren.
El president Vicent Marí ha manifestat que “avui és un dia trist en que hem conegut la notícia de la mort del darrer president que hi va haver d’Eivissa i Formentera. Una notícia dura, però que ho és especialment per la família ateses les circumstàncies en que s’ha produït. En Pere era una persona única, una persona excel·lent, un treballador incansable, que ho va donar tot pels eivissencs i, en el seu moment, també pels formenterers. Ha treballat a totes les capes de la política: regidor a Sant Antoni, vicepresident i president del Consell Insular i vicepresident del Parlament. Era una persona amable, resolutiva, que sempre tenia temps pels demés i que en els moments de problemes sabia ser-hi, respondre i donar solucions. El trobarem a faltar”.
En nom de tota la corporació i el personal del Consell Insular d’Eivissa es vol transmetre les més sinceres mostres de condol, d’un home estimat i que tenia la seua illa al cor.
Al cel siga.