La línia d’autobús que connecta l’Aeroport amb Sant Jordi i el municipi d’Eivissa, la L10, modificarà el seu recorregut per les obres a l’Avinguda d’Isidor Macabich i tindrà, a partir d'aquest divendres 8 d’abril, una parada provisional a l’Avinguda de Santa Eulària, que s’ubicarà dins de la zona de l’Autoritat Portuària de Balears (APB).
Aquesta parada provisional de la L10 provisional a l’Avinguda de Santa Eulària es situarà just abans de l’actual parada de taxis i s’habilitat allí gràcies a la col·laboració de l'APB. Per tant, es substituiran les parades habilitades per l’Ajuntament d’Eivissa al número 32 de l’Avinguda de Bartomeu Roselló i la del número 7 de l’Avinguda de Santa Eulària amb motiu de les obres que executa a l’Avinguda d’Isidor Macabich.
A més, el Departament de Transports recorda que un total de set línies d’autobús han modificat els seus itineraris per causes alienes al Consell Insular d’Eivissa. En concret, a més de la L10, les línies L3, L12A, L13, L14, L35 i L45 han alterat el seu recorregut habitual amb motiu de les obres a l'avinguda d'Isidor Macabich. També s’han canviat de lloc algunes de les parades municipals d'autobús, tot i que s’han reubicat a zones pròximes.
En concret, les línies L3, L13, L12A, L35 i L45 ja no efectuaran parada a l’avinguda d’Isidor Macabich. Com els autobusos no poden accedir per l’avinguda Ignasi Wallis, circularan per l’Avinguda de Santa Eulària i Bartomeu de Roselló.
Quant a les línies afectades que accedeixen al centre d’Eivissa per l'Avinguda d'Espanya, la L14 compta amb una nova parada en l’Avinguda d’Ignasi Wallis a causa del tancament de l’Avinguda d’Isidor Macabich.
Per una altra banda, el Departament de Transports informa que la línia d’autobús 16B (Es Figueral - Santa Eulària) ha començat a operar avui, dimecres 6 d’abril, amb el següent horari:
L16 B
Santa Eulària - Es figueral 10:30 12:30 13:30 16:00 19:00
Es figueral - Santa Eulària 9:45 11:00 13:00 15:30 16:30