Notícies relacionades
El Consell d’Eivissa posa en marxa Ibiza Family Moments per promocionar l’illa com a destinació turística familiar

·El Consell aporta 100.000 euros per a la posada en marxa d’aquest club de producte amb la creació d’un segell propi orientat al turisme familiar.

·Fomento del Turismo de Ibiza gestionarà aquest programa en guanyar la licitació del projecte.

 

El president del Consell Insular d’Eivissa i conseller del Departament de Promoció Turística, Vicent Marí, i el president de Fomento del Turismo, Alejandro Sancho, han signat avui la posada en marxa del nou projecte promocional impulsat pel Consell Insular d’Eivissa, Ibiza Family Moments, que va sortir a licitació per import de 100.000 euros.

Fomento del Turismo de Ibiza va ser l’entitat que va obtenir aquesta licitació amb l’objectiu de reposicionar l’illa com a destinació de turisme familiar. A través de la creació d’un segell propi, Ibiza Family Moments, es distinguirà als hotels, restaurants, oferta complementària, esdeveniments, rutes i recursos turístics públics que ofereixen un producte i/o servei orientat al segment familiar. A més, entre les tasques que haurà de dur a terme Fomento del Turismo per implantar aquest segell destaquen fer un anàlisi de la situació actual d’aquest segment de turisme familiar a l’illa, quantificant els establiments que a Eivissa es venen com a Only Adults, i quants establiments en general podrien adherir-se a la proposta familiar. També ha de impulsar un pla de comunicació, crear una taula de treball públic-privada per generar sinèrgies i posar en marxa una web específica d’informació i promoció d’aquest club de producte, entre d’altres.

El president Vicent Marí ha assenyalat que aquest nou projecte promocional arriba “en un moment on, com ja vàrem advertir la passada setmana, necessitam reorientar les estratègies promocionals per recuperar el turisme familiar”.

Per a Marí, Eivissa ha de ser una illa on les famílies “segueixin trobant el seu lloc ideal per gaudir de les seues vacances amb hotels, restaurants, comerços, activitats, propostes culturals, esportives i d’oci orientades a cobrir les seues necessitats”. El president ha incidit en què les accions promocionals han d’anar en la línia de captar al turisme familiar i ha remarcat que és necessari comptar amb el sector “per fer aquesta línia d’actuació i posar estratègies en marxa que ens permetin atreure a un turisme, el familiar, tradicionalment tan estimat i valorat a la nostra illa”.