Es podran realitzar consultes sobre tràmits, terminis per presentar sol·licituds, serveis del Consell, etc.
El Departament d’Innovació i Transparència del Consell Insular d’Eivissa ha posat en marxa un nou sistema de comunicació amb la ciutadania a través de telèfon i Whatsapp amb l’objectiu de millorar i optimitzar les comunicacions.
Així, a partir d’ara, a través del telèfon 971 195 906, que també es pot trobar al Whatsapp, els interessats podran obtenir informació immediata sobre els tràmits, sol·licituds, documentació i serveis que ofereix el Consell Insular. L’horari d’aquest servei és de dilluns a divendres de 8.00 a 20.00 hores i els dissabtes de 9.00 a 14.00 hores.
Es tracta d’una de les vies que tindrà la ciutadania per contactar amb l’Oficina d’Atenció en Matèria de Registre (antiga OAC) que des d’ara disposa d’un nou correu electrònic, oamr@conselld’eivissa.es , i l’horari d’atenció presencial és de dilluns a divendres de 8.00 h a 14.30 h.
Amb aquest nou sistema de comunicació, el Consell vol facilitar als usuaris el contacte directe amb la institució per realitzar tràmits generals o obtenir informació d’interès.