El Departament de Promoció Turística del Consell d’Eivissa presentarà a la fira ITB de Berlín l’illa com a destinació turística per a les famílies a través del segell ‘Ibiza Family Moments’, amb una campanya que vol mostrar l’illa com a la opció ideal per a les famílies amb una oferta d’allotjament, gastronòmica, esportiva, cultural i d’oci adaptada a totes les edats.
Així, durant els dies 4 i 6 de març, la promoció d’Eivissa es destinarà a mostrar tots aquells elements diferenciadors que poden atraure turistes alemanys en general i a les famílies en particular. El mercat alemany representa el 7,8% de tots els passatgers arribats en 2024 a l’aeroport d’Eivissa, un nombre que va augmentar respecte de 2023, passant dels 319.886 passatgers als 352.547 de 2024.
Eivissa comptarà amb un estand propi similar al de l’any passat de 102 metres quadrats en què exposaran els ajuntaments de Santa Eulària des Riu, Sant Josep de sa Talaia, i Sant Antoni de Portmany. També estaran presents les companyies hoteleres Invisa Hoteles, Vibra Hoteles, i THB Hoteles. L’estand d’Eivissa es situa al pavelló 2.1-105.
A més, en el marc de la fira es tindran reunions amb turoperadors de referència com són Schauinsland, Alltours, i Der Touristik, entre d’altres.
L’horari de les accions destacades de la fira és el següent:
- Dimarts, 4 de març:
12 hores, Reunió a l’estand d’AETIB amb tots els consells insulars de les illes per presentar el Pla de Xoc de Lluita contra l’Intrusisme d’Eivissa i les iniciatives iniciades des del Consell d’Eivissa en aquesta qüestió.
- Dimecres, 5 de març:
- 13 hores, Presentació Ibiza Family Moments, a la Sala M4 en CityCube.